Recenze (185)
Diagnóza vražda (1993) (seriál)
Par dilu sem videl a ne vsechy byly spatne...
Sedmé nebe (1996) (seriál)
Serial, ktery budete nenavidet, ale i tak budete mit nutkani se na nej divat...
Dětská hra (1988)
Krasny vzpominky na detstvi, kdy me tenhle horor fakt vydesil...
Dobrý synek (1993)
Moje detska srdcovka.
Psí kus (2005) (TV film)
Film ma dobre nastartovano, kdy se prvnich ctyricet minut slusne bavite, ale jakmile se na scene objevi skutecny pes, prichazi naprosta nuda...
Rosalinda (1999) (seriál)
Proste sem to sledoval a myslete si o me co chcete. Ono je strasne jednoduchy davat odpad, ale videli ste alespon nekolik dilu?
Oddělení vražd (1997) (seriál)
velmi dobra krimi; jenom nechapu, ze to nikdo neopakuje
Pach krve 2: Cesta nikam (2007)
klasicke pokracovani; spise zamereno na efekt nez na nejake budovani atmosfery, ale musim uznat, ze v tomto pripade to docela plni svuj ucel
Hory mají oči 2 (2007)
oproti brilantni jednicce se jedna o zklamani, je to spis delane na efekt nez nejaka snaha o budovani atmosfery
Hodný chlapec (2004) (TV film)
klobouk dolu, i v cesku se dá natocit silny psychologicky pribeh...