Recenze (272)
Vřískot 6 (2023)
Vraždění povedené i napětí furt tak nějak funguje. Nějaký nelogický chování postav dejme tomu, ale to rozuzlení to je děs běs..
Pavučina (2023)
Konečně horor s rozumnou stopáží, zajásal jsem, páč nynější trend natahovat horory do dvou hodin a více je naprostá blbost. Ale? Tenhle dokáže nudit i při necelé hodině a půl. Snad nikdo nemohl tento vývoj příběhu nečekat. Mám pocit že na poli hororů už se opravdu nic vymyslet nedá...
Kostlivec (2023)
Další nuda bez nápadu..
Muž jménem Otto (2022)
Nic nového pod sluncem a dalo by se říci i citové vydírání, ale co už. Hanks je skvělej..
ONEMANSHOW: The Movie (2023)
Tak se uklidníme, zas takovej průser to neni. Fláknout odpad tu fakt může jedině člověk co o Kazmovi nikdy neslyšel a čekal plnohodnotný celovečerní film. Ale tohle je přece ONEMANSHOW, čili hodnotit herecký výkony je úplně mimo mísu. Na druhou stranu filmu asi nejvíce škodí ty filmové a hlavně fiktivní prvky. Kazma už nejednou dokázal že v realitě umí udělat obrovskou show, škoda jen že to neudržel i ve filmu.
Místnost sebevrahů. Hater (2020)
Další velice povedený snímek z Polska. V české kinematografii si o něčem takovém můžeme nechat zdát...
Jak se kalila hudba - Zvukomalba (2016) (epizoda)
Tomorrow Never Knows je opravdu vyjímečný song..
Dylan Moran Live: What It Is (2009) (TV film)
Bernard.. ehm tedy Dylan rozebírá ženy, vztahy, stárnutí a mnoho dalších, a je to vtipné protože je to setsakra pravdivé. Plus jeho geniální projev.
Stopy Járy Cimrmana (2023) (seriál)
V tomto případě neumím být objektivní. Je prostě radost vidět staré známé a slyšet staré známé hlášky v pohodovém dokumentu.
Blood Drive (2017) (seriál)
Takový mix Mad Maxe a Upíra z Feratu říznutý Grindhouseovskou béčkovostí. Ve finále mnohem zábavnější seroš než většina těch, co nám servíruje Netflix a podobní...