Recenze (29)
Spider-Man (2002)
Ako spraviť z komiksu leporelo?Presne takto.
Trosečník (2000)
Keď konečne Zemeckis prišiel na to,že Hanks by nemal rozprávať,tak sa to dá aj pozrieť.
Znamení (2002)
Prvých 15 minút-nuda,druhých 20 minút-utrpenie,nasledovalo vypnutie.Moje zhodnotenie:kto má rád nudu,odporúčam a kto nie,môže sa dívať na strop,tam sa toho určite deje viac,ako v tomto filme.
Machete (2010)
Keď to autor myslel vážne,jedna hviezda.Keď to vtedy len prehnal s drogami,hviezdy dve.
Sherlock - Psisko baskervillské (2012) (epizoda)
Strašne preafektované,skoro ako Ramba v Docentovi.
Anna (2019)
Tím tvorcov veštil nudu.Veštba vyšla až nad očakávania.
Pes baskervillský (2000) (TV film)
Boli to krásne časy,točili sa Holmesovky.Prišli nové časy,bohužiaľ,točia sa Sherlockovky.
Gran Turismo (2023)
Film Tacho je oproti tomuto skvost.
Pearl Harbor (2001)
Tora!Tora!Tora! je film o útoku na Pearl Harbor,nie táto romanca od Baya.
Wasabi (2001)
2 hviezdy,pretože tam hrala Rjoko.