Poslední recenze (8)
Vánoční příběh (2022)
Mě to bavilo. Semtam dojalo, semtam rozesmálo. Krásné lokace, žadná vážná témata, pár scének bych tam nepotřebovala, ale celkově příjemný film.
Střídavka (2022)
Tohle se vubec nepovedlo. Dokoukala jsem to, ale radost mi to neudělalo. O čem to vlastně mělo být?! Scénář mizerný, děj o ničem, Polívková bohužel zase v takové ztřeštěné roli, Čvančarové to vůbec neslušelo a ta její role je taky hodně divná. Dobře se kouká na Hoffmana, ale postavu mu taky nenapsali dobře, atd.,atd.
Ostrov (2023)
Mně to bavilo. Na rozdil od mnoha českých rádoby komedií z posledních let, se mi Ostrov líbil a bylo tam více scén a dialogů, které mně fakt rozesmály. Plodková je skvělá a Langmajer taky a hezky k sobě ladí. Ve filmu je takový zvláštní styl humoru, možná je to tím, že se naprosto banální příběh (on se s ní chce po dvaceti letech manželství rozvést, protože už ho to s ní nebaví a našel si jinou) odehrává z úplně nejméně pravděpodobného důvodu v nejméně myslitelném prostředí. Pusťte si to, pobavíte se.