Oblíbené filmy (10)
Tenkrát na Západě (1968)
Forrest Gump (1994)
Četa (1986)
Cid (1961)
Gladiátor (2000)
Pro hrst dolarů (1964)
Poslední Mohykán (1992)
Vynikající. Jako kluk jsem to jako novinku jsem viděl v kině. Byl jsem nadšený a dodnes se na to znovu kdykoli rád podívám a budu opět maximálně spokojený ze stoprocentního filmového zážitku. Fantastický soundtrack, výborná kamera, skvělé herecké výkony, parádní kostýmy, napínavý dobrodružný děj. Jeden z nejlepších dobrodružných filmů všech dob! Pro mě srdeční záležitost s kapkou nostalgie.
Ghost in the Shell (1995)
Nevěděl jsem do čeho jdu, ale tohle dílo veškerá moje očekávání předčilo. Soundtrack to je něco neuvěřitelnýho. Film má povedenou animaci a vše podtrhuje atmosféra se silnými filosofickými momenty. Není to jenom tupá střílečka. Po shlédnutí Kōkaku kidōtai jsem skouknul i výborný GIS 2 Innocence a pustil jsem se i do SAC, 2nd GIC a Solid state society. Nedá se to srovnávat. Mamoru Oshii prostě dokázal dát do GIS daleko hlubší filosofický a existenciální podtext nežli je v SAC. Ještě se časem chystám na GIS 2.0, abych to mohl porovnat s původním snímkem. Kdybych mohl dám 6 hvězd :)
Romeo a Julie (1968)
Skvělé zpracování, výborné kostýmy, skvělí herci atd., atd. Zeffirelliho zpracování Shakespearových dramat a komedií je asi nejlepší ze všech. Když jsem toto zpracování viděl poprvé, tak jsem byl ještě chlapec školou povinný a Julii v podání Olivie Hussey jsem propadl úplně stejně jako Romeo :). Tuhle verzi i díky obrovské vášni a napětí mezi oběma hlavními protagonisty, kterou dokázali skvěle prodat před kamerou asi bude někdo těžko překonávat.