Recenze (107)
Corri, uomo, corri (1968)
I když je to trochu slabší oproti předchozím westernům od Sollimy, furt to patří do nadprůměru.
Velká přestřelka (1967)
Další důkaz toho, že Solima je vynikající režisér. Westerny v jeho podání to je opravdu radost. Během filmu člověk slyší další skvělý Morriconeho počin, to filmu dodává punc. Navíc Van Cleef to je klasa!
Hrabě Monte Christo (1954)
Asi nejlepší zpracování, i když je nutno říct, že těch dobrých je povícero. Za skouknutí např. stojí i verze s Depardieu, ale tohle je největší klasika!
O ztracené lásce (2002) (seriál)
Dobře natočený pohádkový seriál. Co si pamatuji, tak mě bavil a sledoval jsem všechny díly. Patří k tomu lepšímu, co české pohádky mohli za posledních 20 let nabídnout.
Hraběnky (2007) (seriál)
Zase jeden sledovatelný český seriál z příjemného venkovského prostředí.
Trampoty vodníka Jakoubka (2005) (TV film)
Klasická česká pohádka, která neurazí.
Sandokan (1976) (seriál)
z nostalgie 3 hvězdy, dneska bych to už asi nesledoval, ale tenkrát to mělo svoje kouzlo :)
Tváří v tvář (1967)
Vynikající italský western, určitě jeden z nejlepších spaghetti! Má to šťávu, má to děj, postavy se vyvíjejí podle mého i celkem uvěřitelně, prostě to má celé smysl! Herci v hlavních rolích jsou taky perfektní, zejména pak Gian Maria Volonté se vymyká nad průměr. Postavy nejsou černé nebo bílé, každá má své chyby a své pozitivní stránky a vprůběhu filmu se vyvíjejí. Jen je mi divné, že jsem takhle dobrý western nezazanamenal nikdy v programu tv stanic. Možná i proto tu je tak málo hodnocení.Chtěl jsem dát 4 (89%), ale některé známky jsou tu nepochopitelně tak nízké, že musím navýšit na 5.
Kruh (2002)
není špatný, ale třeba proti blair witchi je to slabý odvar z bukvic.
Záhada Blair Witch (1999)
první horor u kterého se musí bát opravdu každý a o to u snímků tohoto druhu jde. kruh je proti tomu uspávačka pro malé děti. takže pokud se na to někdo koukal a potom si šel třikrát za noc vyměnit trenky, tak nechápu, proč dává slabé hodnocení.