Poslední recenze (16)
Sestra II (2023)
Celkem nuda, všechno tady už bylo jinde a lepší
Korán zpaměti (2011)
Překvapivě zajímavé, už se těším až si pohladím svůj datlovník v nebi....
Světlonoc (2022)
NIkdá sem neviděl nic divnějšího. Je to nudné a vůbec jsem to nepochopil.