Recenze (28)
Sám doma (1990)
I po letech když shlédnu tuto skvěle napsanou, obsazenou, zahranou komedii, stále mne baví..
Bůh masakru (2011)
Ze začátku jsem nechápal oč jde, ale jak se láhev otevřela, tak jsem se neskutečně bavil. Na "rozbila mi zrcátko!" asi nikdy nezapomenu.
Hangár 14 (2011)
Jednu hvězdu za pár(opravdu pár) dobrých hlášek. Na druhou stranu, po dlouhé době se mi vybavila píseň "Já chtěl bych zapomenout!"
Bastardi 2 (2011)
Neherci v nefilmu. Touto cestou si další díl nezaslouží ani tu jednu půlhvězdu, kterou dávám s odřenýma ušima. 9%
Nezvratný osud 5 (2011)
Ani pátý díl mne nezklamal. Kosti praskají, krev stříká, osud se naplňuje..
Svítání (2009)
Slušné obsazení plus pozoruhodný scénář(upíři v nadvládě loví přeživší) mne natěšil. Nicméně film v druhé půli slábne a posledních deset minut bych klidně odstřihl.
The Art of Flight (2011)
Jednoznačně plná palba hvězd! Vynikající záběry, senzačních triků, skvělých jezdců, v nádherných horách a skvělý soundtrack. Vřele doporučuji!!!
Panika v městečku (2009)
Šou hraček z dětství v roukou dospělých, které není nikdy dost..