Recenze (39)
Srbský film (2010)
Nejvíce tupý horor co se týče splatter / snuff komunity, z těch větších
Živí mrtví (2010) (seriál)
Nejlepší seriál mého života, nejsympatičtější postavy. První tři série si sice teprve hledají cestu ale už tak jsou fantastické, teprve právě ta čtvrtá odstartuje perfektní dílo, potom pátá se šestou jsou naprostý vrchol. Poté přišla každopádně pořád dobrá, ale trošku horší sedmá, a potom ta nejslabší osmá. Naštěstí devátá to zachránila, stejně tak nejnovější dvě. Žebříček: 5/6 nemůžu se rozhodnout, 9, 4, 10, 2, 3, 1, 7, 8
Pach krve (2003)
Za mě skvělý film, ale těch pět hvězdiček není úplně čistých, možná. Prostředí filmu a výprava je super, hudba taky, herecké výkony ucházející. Jakž takž obstojný je i scénář, a Gore efekty. Máme tu taky sexy hlavní hrdinku, a epický závěr.
Pach krve 5: Krvavý masakr (2012)
Slabota, nedá se svítit. Pět bodů z desíti tomu jakž takž dám za zábavný tón, ale jinak nevím.
Pach krve 6: Krvavý hotel (2014)
Návrat ke kořenům prvních čtyř dílů. Tudíž kvalitní brutalitě. Alespoň většinou.
Pach krve (2021)
Zkažení fajn série. Nic víc.
Smrtící přízrak (1988)
Vážně jedno z nejpřehlednějších ale také nejlepších béček z konce osmdesátých let. Já tento film miluju, máme tu téměř všechno co od takového hororu čekat. Lekačky, atmosféru, dobrý nápad, fajn dialogy. Dokonce je tu i skvělá scéna s útokem. Mohlo to být drsnější ale co už.
Plivu na váš hrob 2 (2013)
Sračka, a to celkem velká. Ale závěr je ok.
Candyman 2: Sbohem masu (1995)
Ani tohle pokračování není tragédie, takže na nějaké nadávání bych to neviděl.
Orphan (2009)
Sirotek není děsivý je jen ultra strašidelný! Ne ale opravdu je to super horor. Jeden z nejlepších.