Recenze (36)
Peelova rodina (2019)
pomalejší tempo, hezký barvy a kamera,zajímavej Hirsch, určitě koukatelný
Brimstone (2016)
No Fuj!
Kingsman: Zlatý kruh (2017)
Docela zklamání. Jak už to tak mnohdy bývá, jednička famózní, dvojka trochu nuda..
Blok 99 (2017)
tak tuhle emocionálně přiskřípnutou rubačku jsem si opravdu užil! Vince je pán! Hell yeah
Válka o planetu opic (2017)
nemůžu si pomoct, jak tato série sympaticky začala, s každým dalším pokračováním padá hlouběji a hlouběji do filmařské propasti... slabé 3*
Skutečný Rocky Balboa (2016)
no průměr no, ale Liev Schreiber je prostě borec , proto 4 *
Harry Potter a Kámen mudrců (2001)
Pohadka, ale fakt pekna pohadka!
Trans (2013)
2x jsem usnul a nebo neusnul?
Nejlepší z Brooklynu (2009)
1* za snipese, 1* za neskutečnej Geerův závěrečnej chvat a 1* za to, že jsem neusnul...
Poupata (2011)
Javorský 80%, Jiráský 70%, Přikryl 65%, Poupata= Deprese 105%