Recenze (1 645)
96 hodin: Odplata (2012)
pitomý a předvídatelný děj, absolutně nepřehledné akční scény (stříhač se vyznamenal) a i v tomto případě charismatický Liam Neeson ve filmu, jehož jediným plusem je to, že nenudí.. a to fakt nestačí..
Temné stíny (2012)
moc jsem nečekal, ale Burton mě touto svou hravou podívanou se spolehlivým Johnnym Deppem a übersexy Evou Green příjemně překvapil :)
Až vyjde měsíc (2012)
příjemná a silně osobitá podívaná, která roztomilou formou maže rozdíly mezi dětmi a dospělými..
Chuť znovu žít (2012)
jeden z nejkrásnějších, nejpříjemnějších a nejoptimističtějších snímků, co jsem kdy viděl.. prostě přesně ten typ filmu, po jehož zhlédnutí máte obrovskou chuť žít.. jednoznačně za 5* :)
Ochránce (2012)
svižný béčkový akční výplach, který je ale místy až moc přitažený za vlasy..
James Cameron: Cesta na dno Země (2012)
když člověk vidí Cameronovu zapálenost - to, jak je krom geniálního filmaře také nadšeným dobrodruhem a průzkumníkem - v akci, musí mu to jeho opakované několikaleté "flákání se" mezi posledními filmy prostě chtě nechtě odpustit.. Jime, seš borec !
Na vlásku šťastně až navěky (2012)
skvělá bláznivá jednohubka o honbě za snubními prstýnky.. bavil jsem se opravdu náramně :)
The LEGO Story (2012)
poutavě zpracovaný animovaný kraťas o historii LEGA, který ale přece jen mohl být o něco zábavnější.. silnější 3*
Rocky Balboa (2006)
upřímně nostalgické rozloučení s Rockym, které mě i jako nefanouška série opravdu oslovilo.. "ain't nothin' over 'til it's over"
Sněhurka a lovec (2012)
po všech stránkách přesně ta temná podívaná, kterou jsem očekával.. akorát Kirsten Stewart mi příšerně vadila.. dětem každopádně radši nejprve pouštějme klasickou Disneyho Sněhurku a sedm trpaslíků :)