Oblíbené filmy (7)
Zkrocená hora (2005)
Jak vždycky říkám, tohle je film o pravý lásce. A je jedno, jestli je to homosexuál nebo heterosexuál, hlavně když lásku zažívá... A ne, nejsem na kluky.
Pod zemí (2014)
Yes yes yes! Svěží film, který má atmosféru a opravdu hodně dobrý nápad, který je skvěle provedený. První polovina filmu mě bavila o něco víc než druhá, ale zase nikdy předtím jsem se tak rád nenadechl čerstvého vzduchu jako na konci tohoto filmu!
Maharal - Tajemství talismanu (2006)
Tenhle film mi neuvěřitelně sedl a dodnes je mým jedním z nejoblíbenějších filmů vůbec. Sálá, alespoň pro mě, z něj ohromná atmosféra nabitá ještě atmosféričtější hudbou. Kéž byste se u svého nej nej filmu cítili jako já u tohoto. To by bylo na světě krásně.
Místnost sebevrahů. Hater (2020)
No ty vado! Tohle mě nenechalo ani chvíli si odpočinout. Vše ostatní by už byl spoiler a to si tenhle film nezaslouží. Tíživě boží.
Čarodějův učeň (2010)
30 dní dlouhá noc (2007)
RRRrrrr !!! (2004)
Přidávám se k táboru uctívačů tohoto božího skvostu! Tolik narážek, skrytých fórů a vtipných blbostí v jednom filmu se nikdy v žádném nesešlo. Neskutečně chytrý humor. A tak se na tenhle film sem tam podívám a vždy se velice pobavím. Postava Šéfa se stala jednou z mých vůbec nejoblíbenějších. "Polož to, polož to pomalu a trochu si zapózuj!", "Jmenuji se Kámen, Kámen, B-L-O-N-D!" Hlášek v tomhle filmu je nespočítaně, jimž samozřejmě dopřává šmakózní šmrnc i, nepřekvapivě, skvělý český dabing.