Recenze (148)
Elitní jednotka (2007)
Tvrdé a syrové.4*
Jak je důležité míti Filipa (2002)
Nonšalance a nadsázka s jakou je tato komedie podávána je opravdu prvotřídní. Skvělé obsazení, skvěle zahrané a úžasná píseň "Lady come down" v podání obou Filipů :-)) Britské komedie mám prostě rád. 5*
Na nože! (2010) (pořad)
Pan Pohlreich se snažil navázat na jeho úspěšné Ano, šéfe! z první série. Bohužel pořad Na nože! už je čistá reality show a tudíž takovou atraktivitu již nemá...
Expendables: Postradatelní (2010)
Dobře odvedená práce vracející se k akčňákům z 80. a 90. let. SS splnil to, co si předsevzal a celkově film působí dobrým dojmem. Typická ironie, jež je Stallonovi vlastní, dodala filmu šťávu a akčňák skvěle dokresluje. "Co má kurva za problém? Chce se stát prezidentem." 4*
Andělé a démoni (2009)
Autorova snaha o autentičnost díla s knižní předlohou vedla k průměrné režii, která s sebou stáhla i herecké výkony jednotlivých protagonistů.
Pošťácká pohádka (1961)
Úsměvná klasika na kterou se nezapomíná, i když divadelní zpracování je přeci jenom lepší...
12 rozhněvaných mužů (1997) (TV film)
Slušný remake legendárního filmu, ale na starou dobrou klasiku z roku "57" to zkrátka nemá...
Terminator Salvation (2009)
Od té doby co se J. Cameron vzdal režírování Terminátorů, šla obě další pokračování pomalu ale jistě z kopce. Třetí díl se dal ještě skousnout, kdežto tento čtvrtý je už opravdu bída.
Temný rytíř (2008)
Brilantní comeback komiksového hrdiny. "Bravo bravissimo".
Blízká setkání třetího druhu (1977)
Na svou dobu velice dobře ztvárněné setkání s jinou civilizací, na druhou stranu v dnešní době jen průměrné efekty a svými hereckými výkony mě jednotliví aktéři také zrovna nenadchli.