Recenze (43)
Příběh rytíře (2001)
Docela solidní a oddechový film. Ledger mě v roli kluka jedoucího na turnaj rytířů přesvědčil, Paul Bettany v roli básníka je též výborný. Povedené vsuvky rockového hudebního žánru, nevím, kdybych byl o 10 let mladší, dal bych 6 hvězdiček, ale už je to trošku větší pohádka.
Wimbledon (2004)
Dávám 5. Paul Bettany opravdu umí hrát a svou životní náhodu v soutěži Wimbledon ztvárnil opravdu dobře. Tenisu sice moc nerozumím, ale rozumím příjemně naladěné komedii s pěknou romantickou dvojící.
Spider-Man 3 (2007)
Není to tragické, ale jak tu ostatní pravdivě píší, je to jednoznačně nejslabší díl, který se tváří a vypadá jak uplakanej tragéd. Jak se Peter Parker stal světoznámým, přestal mít Spider-man své kouzlo.
Iron Man (2008)
Za Roberta Downeyho, za jiskření mezi ním a Paltrow a taky za docela slušnou adaptaci. Jediné, co mi chybí, je hudba od Black Sabbath - Iron Man, jinak asi nejlepší komiksová adaptace. 90 %.
Disturbia (2007)
Docela dobré, ale bohužel jen docela... Škoda nevyužitého nápadu a scénáře, film by dostal s některými skutečnostmi rozhodně lepší rozměr... 70 %
Dokonalý trik (2006)
Už dlouho jsem neviděl tak výborný a poutavý příběh, zahrnující starší dobu a dva skvělé herce, kteří dokázali vytvořit skvělou atmosféru příběhu o lásce a pomstě. Tohle se ti Nolane fakt povedlo, narozdíl od Temného Rytíře.
Rambo: Do pekla a zpět (2008)
Po dlouhé době dobrá střílečka.
Až na krev (2007)
Naprosto úžasný Day-Lewis, perfektní soundtrack, skvělý Paul Dano, zajímavý příběh, co ještě víc dodat? Snad jen to, že nechápu, proč tak výborný film nezískal více oskarů.
Z pekla (2001)
Tajemný příběh, tajemný Depp.
Kokain (2001)
Myslím, že není co řešit.