Recenze (78)
Prvotní strach (1996)
Edward Norton at his best. Jako v Šakalovi ani tady mi Richard Gere nevadil, což se nestava moc často. Zajimavý závěr, stejně jako celý film.
Zjizvená tvář (1983)
Nechápu jak se Al Pacino dokázal vyburcovat k výkonu jaký předváděl celý film a hlavně při závěrečném masakru. Věřil jsem mu každou větu, každý pohled. Scarface je mafianská lahůdka.
Tom a Jerry (1940) (seriál)
Měl jsem rád jen ty díly, kde Jerry dostal nakládačku a nebylo jich mnoho. Ale za ten pocit, když Jerry dostal co si zasloužil dávám 4*.
Klíče od pevnosti Boyard (1990) (pořad)
Spolu s Hrami bez hranic měla tato soutež naprosto nejlépe vymyšlené jednotlivé úkoly. Vzpomínáte na souboje v blátě, na přesípací hodiny s modrou tekutinou u každých dveří, na vychytralého dědu a na nervy drásající závěr v podobě sbírání co nejvíce mincí na čas? Je suis Passe-partout du Fort Boyard Je guide les casse-cou dans les traquenards Qui rêvent de sous et de boyards
Můj bratranec Vinny (1992)
Jak už tu mnozí psali, jde hlavně o Pesciho, který svou roli zvládnul dokonale, ale nesmíme zapomínat na Marisu Tomei, která si oskara zasloužila a navíc se určitě nebudete soustředit jen na její herecký výkon. Pohodová komedie na zlepšení nálady.
Polární expres (2004)
O Vánocích, když jsem v náladě bych možná dal 3*, ale po zbytek roku jsem si jistej 2*.
Moulin Rouge (2001)
Nuda, kýč, kdyby to bylo zkrácené tak o 127 minut možná dám lepší hodnocení. Sorry, guys (Cival).
Krkonošské pohádky (1974) (seriál)
Jelikož jsem většinu léta v dětství trávil v Krkonoších a tohle byl můj oblíbený večerníček nemůžu jinak než 5*. Dal bych 5,5*, kdyby aspoň jednou dostala sojka facku za bonzování.
Mr. GS (2008) (pořad)
Kopie kopie, která si zve druhořadé hosty, což mluví samo za sebe. Pan G a Pan S by si mohli uvědomit, že jejich "vtipná" spolupráce už nikoho nezajímá.
Sejmi je všechny (2007)
Krásná Monica Bellucci. To je vše.