Oblíbené filmy (10)
Na Hromnice o den více (1993)
Pro mě nejpůsobivější film všech dob.
Pozemšťan (2007)
Nejkrásnější scénář, jaký jsem měl kdy tu čest sledovat.
Bokovka (2004)
V Bruggách (2008)
Umělecké dílo.
Vůně ženy (1992)
Podepisuji se pod komentář Rentona.
Klub rváčů (1999)
Mistrovské dílo, které vás nenechá ani na vteřinu vydechnout a když se blíží do finále začínáte se téměř dusit.