Recenze (464)
Gentlemani (2024) (seriál)
Pravdu mají ostatní. Slibnou první půlku posílá slaboduchý závěr do kytek.
Dobrá znamení - Série 2 (2023) (série)
Tak dobře nakročeno a tak strmý držkopád v závěru :-(
Griselda (2024) (seriál)
Slabé tři a minus jedna za promarněný potenciál. Každý článek o Griseldě má stokrát větší drive než tenhle plyšový seriál. Tomu navíc dost škodí i uspěchané tempo pouze šestidílné série. Narcos jsou úplně jiný sport. Škoda.
Marvels (2023)
Fakt bych chtěl kvůli Kamale dát aspoň 2*, ale… omfg :D
Berlín (2023) (seriál)
My čekali jaro a zatím přišel mráz. Svižný, hezký, ale hrozně hloupý.
Indiana Jones a nástroj osudu (2023)
Viděl ten film vůbec nějakou reálnou lokaci a když už ne, musí to CGI vypadat jak z roku 2012? Celý úvod ve vlaku taková hrůza, že jsem to málem vypnul; někdy v půlce si to konečně sedne a začne fungovat, ale vzato kolem a kolem… zůstaňme u toho, že Indy má 3 díly.
Balada o Busteru Scruggsovi (2018)
Hrozně příjemný, ale s neustálým pocitem “teď už přijde aspoň drobná pointa… tak zase ne”
Indiana Jones a Království křišťálové lebky (2008)
Po letech musím ubrat na 3. Tenhle mix pár skvělých Indy scén, hromady sebeparodie a šílenosti přestřelené mimo všechny kategorie je fakt totální úlet. Ale nekouká se na něj vůbec zle!
Pán času - Zvíře z hvězd (2023) (epizoda)
Může se člověk usmívat jako blázen po celou dobu trvání epizody, která by za klasických Davies sérií patřila spíš k podprůměrným? Může, už proto, že jsou ty časy zpět! I když jsem od DoctorDonna návratu čekal hloubku a osudovost a dostal “jen” klasickou doktorovskou taškařici.
Úsměv (2022)
Škoda strašně předvídatelného jednoduchého scénáře, protože lekavější lekačky už jsem dlouho neviděl!