Recenze (271)
Hrozba smrti (2024)
Úplně v pohodě jednohubka. Poctivej feeling osmdesátkovýho akčňáku, co si na nic nehraje. Původní film jsem neviděl.
Vládcové nebes (2024) (seriál)
Nenadchne, neurazí. Trochu málo na tak velký projekt. Prvotřídní řemeslo, táhlý dej. Hezky se na to kouká, ale šlo z toho vytěžit více.
Duna: Část druhá (2024)
Jako fanoušek předlohy říkám "Splněný sen". 9/10
Napoleon (2023)
Velké, hezké, navoněné nic.
#annaismissing (2023)
Velmi, velmi slušné. Letos jsem snad ani nic lepšího českého neviděl. Mírně otravnou seriálovou formu vyprávění povedeně nahrazuje technicky precizní filmařina (střih a hloubka obrazu jak z Hollywoodu) a výborně napsané postavy. Pár logických přešlapů ve scénáři vem čert. 8/10, super.
Ran (1985)
Utahané veledílo. "Tichá" bitevní scéna někdy uprostřed filmu je pro mě jedním z nejvíce opojným kinematografickým momentem, co jsem kdy zažil. Krásné, ale natahované.
Třicet případů majora Zemana - Bestie (1975) (epizoda)
Atmosféra, gradace a výprava na jedničku, ale tolik logických děr v příběhu na tak malém prostoru jsem snad nikdy nikde nezažil. Závěrečné Zemanovo škrábání BESTIE na noviny opravdu nejde přejít s vážnou tváří.
Lakers: Vzestup dynastie - Promised Land (2022) (epizoda)
Zakončení série jak z učebnice. Tleskám.
Lakers: Vzestup dynastie - Who the F**k Is Jack McKinney (2022) (epizoda)
Showtime!
Nikdy neříkej nikdy (2023)
Příšernost