Recenze (67)
Smrtonosná zbraň 4 (1998)
Nejslabší z celé série, ale pořád skvělá.
Dva muži ve městě (1973)
Skvělý film o trestání lid, kteří již svůj díl společnosti zaplatili. Delon i Gabin jsou perfektní, jedou podle výborného scénáře a navíc není moc filmů kde by policie byla zobrazená i z té druhé strany. Film, který stojí za to vidět.
Králové ro(c)ku (2006)
"In the fucking Kickapoo..."
Vanilkové nebe (2001)
Přišlo mi to zamotané a místy až moc okatě umělecké.
Škola superhrdinů (2005)
Podle mého názoru totální hovadina, která neměla vzniknout. Jedna hvězda za holky...
Poseidon (2006)
Zbytečný remake skvělého filmu, který lepší efekty nepotřeboval...
Velké nesnáze v Malé Číně (1986)
Je to kokotina, ale miluju to.
Mlha (1980)
Zklamání. Po naprosto úžasné Věci sme si s kamarádem, taky fanouškem hororů, pučili Mlhu. Řeknu pouze, že sme celý film čekali kdy už to konečně začne a u záverečných titulků sme si teprve uvědomili, že strach dnes nepříde. Ale jinak příběh není špatně postaven, herci také nejsou tak hrozní a piráti jsou slizcí. Takže za tři.
Útěk z L.A. (1996)
Já se bavil a ten basket stál za to. Člověk si říká, že v NBA hrajou samí černoši a přitom Kurt by je všechny strčil do kapsy.
Věc (1982)
Viděl sem to poprvé ve 12 letech v noci a sám doma. Mohl sem se p****t. I když opakování ubralo filmu na strašidelnosti pořád se domnívám že The Thing je nejlepší horor všech dob a to minmálně co se mrazivé atmosféry týče. Prostě Kurt Russell proti šmejdu z vesmíru a to po staru. "Už víš, co tam dělali?" "Ne, skoro všechno je to Norsky."