Recenze (175)
Akt (1997) (divadelní záznam)
Výbornej seminář i samotná hra, ale jsou i lepší kousky. 85%
Hellboy (2004)
Dobrý hlášky, cool hrdina, skvělý a zábavný bitky, ale některý místa se mi nelíbily. Třeba konec mi přišel takovej nějakej odfláklej, když to srovnám se zbytkem filmu. 70%
Jarek Nohavica - V Lucerně (2009) (koncert)
Když ho miluješ, není co řešit :)
Bang, bang, seš mrtvej! (2002) (TV film)
Vynikající film nejen o šikaně ve škole. Líbilo se mi to ještě víc než výbornej Klass/Zkažená mládež. Výborně natočené i zahrané. Je lepší nečíst obsahy filmů, věděl sem akorát, že se ten film nějak týká šikany, ale absolutně mě dostal. 100%
Dvanáct do tuctu (2003)
Mě to přišlo jako taková pohodová oddychovka, celkem sem se bavil. 60%
Zkažená mládež (2007)
Jeden z nej, nevim co nej. Nejlepších, nejsilnějších filmů? Učitelky i rodiče dělali to nejhorší co mohli. Jak už někdo psal: Kdo nezažije, nepochopí. Když sem ten film viděl před asi 2 nebo 3 lety, když mi bylo nějakejch 16,17, tak mi ten film přišel ještě lepší. Todle není typ filmu, který by měl člověk vidět několikrát. Už to potom není ono. Ale zase sem teďka vnímal tu krásnou hudbu. Určitě jeden z nejvýraznějších filmů, co sem kdy viděl. A kdo tvrdí, že se postavy chovaly nereálně a že by se všichni jen nekoukali, tak asi žije v jinym světě. Je mi 19 a ''moje generace'' už taky nejsou žádní svatoušci, ale ty další generace sou vždy o trochu horší, jak co se týká agresivity, tak už je dneska naprosto běžný, že každej prvňák používá celej slovník sprostech slov apod. Vím co je šikana, sice zdaleka ne v takovym měřítku, ale dost na to abych věděl, že v 90% případů se třída v nejlepšim případě jen kouká.
Auto*Mat (2009)
Velmi netradiční, ale o to zajímavější dokument o problematice dopravy v Praze. Nelíbily se mi akorát 2 věci, vystříhnul bych to jak se klaněl Octavii, to bylo trapný a nemělo to pro dokument žádnej smysl. Druhá věc byly ty hvězdičky, který byly na většině míst naprosto zbytečný a spíš otravovaly.
Růžový panter znovu zasahuje (1976)
Nejlepší ze všech Sellerovských panterů. U ostatních sem se občas nudil, ale todle nemá chybu.
Lijavec (1997) (divadelní záznam)
Vynikající seminář a co se týče hry tak sou lepší, ale i horší.
Tenkrát (1999) (TV film)
V téhle době sem sice ještě nebyl na světě, ale určitě je to velmi přitažlivé téma a jedna z nejdůležitějších událostí v historii Československa. Akorát je na mě až moc takový složitý, takže trošičku nezáživný. 85%