Recenze (626)
Arthur (2011)
Prijemna romanticka komedia tak trochu s inou ustrednou dvojicou . No a po pravde to bola vyhoda . Malo to mnozstvo zaujimavych napadov a fakt vela vtipnych scen , ktore vyborne pobavili . Plnych 5*
Asterix a Obelix (1999)
Pekne a zabavne spracovanie jedneho z najoriginalnejsich europskych komixov
Asterix a Obelix: Mise Kleopatra (2002)
Je to sice blbost , ale dokonala zabava , ktora ma nonstop rozosmievala a nieje to o nic horsie ako prvy diel
Asterix a Olympijské hry (2008)
O nieco slabsie ako predchodcovia , no stale to nieje ziadna nuda
Astro Boy (2009)
Ci uz tento animak nebol vymakany graficky ako animaky od pixaru - je to uplne jedno . Bolo to zabavne , nenudilo ma to ani chvilu a pacil sa mi sci fi namet . Velmi slusna odreagovacka
A-Team: Poslední mise (2010)
Moje ocakavania boli naplnene
Austrálie (2008)
Hodnotenie - 65%
Avatar (2009)
Jedna sa o film s peknou vypravou - Pandora nadherne zobrazena , no co sa tyka digitalne zobrazenych bojov , vybuchov atd sa Cameron nepriblizil ani trochu na Bayovych Transformerov , ktory ma dych berucu akciu . O Avatare sa to veru povedat neda . Camerom vedel co ma natocit , aby film uspel a to aj natocil - FILM , KTORY OSLNI BEZNEHO DIVAKA
Až na krev (2007)
Hodnotenie - 85%
Barbar Conan (2011)
Velmi velke prekvapenie a vobec nechapem preco je tento film dost podhodnoteny . Momoa prekvapil ako sa len dalo , dejova linia by mohla byt asi tazko lepsia a rezia tiez . Vsetky suboje boli natocene profesionalne a hlavne prehladne . Vizual filmu bol tiez na vysokej urovni a velmi sa hodil k danemu zanru , no a cely film bol pekne temny a krvavy ako sa patri . V zhrnuti to bola vyborna vypravna akcna fantasy , ktora nenudila jedinu sekundu .