Recenze (159)
Beverly Hills 90210 (1990) (seriál)
nostalgie jako prase
Matrix (1999)
myslím že dobré, ale moc přeceněné
Nebezpečná rychlost (1994)
byl sem na tom v kině někdy ve 14 letech, a přišel sem domů zcela unešen, ted díky častým opakováním na Tv Nova sem lehce znechucen přesto dávám 4
Tanec v temnotách (2000)
drsnej film, trošku vyděračskej, skvělá hudba
Krycí jméno Donnie Brasco (1997)
trošku mě to zklamalo, jako filn dobrej, ale třeba osud Leftyho mě nechal chladným , to zda ho zabijou či ne mi bylo úplně jedno, taky sakra co to je za mafiána když to dlěá 30 let a má hovno !! :O/// nemyslím si že ten film je n+co extra , sliboval sem si víc od mafiánského filnu s AL P. dal bych tak 70 %
Nesvatbovi (2005)
super komedie, včeta sem to shlídl a moc sem se nasmál .o))) vince je dobrej .o)
Oběti války (1989)
krásnej film s mým oblýbeným Foxem, trošku ve stímu Čety, užasná hudba
Bláznivá střela 33 a 1/3: Poslední trapas (1994)
už ne tak dobrý jako I a II ale stále velká švanda
Bláznivá střela 2 a 1/2: Vůně strachu (1991)
českej dabing je skvělej , škoda že nsejsou dvd :O(((
Bláznivá střela (1988)
super komedie, leslie je bůh, škoda že už nejsou další, ostatní filmy mimo B S jsou celkem kraviny :O(((