Recenze (159)
Střihoruký Edward (1990)
krásný film, jeden z těch u kterých mi ke konci vždy tečou slzy, nádherná hudba
Čistá duše (2001)
skvělá hudba mj.
Krvavý sport (1988)
klasika
Josefína Mutzenbacher: Jak to skutečně bylo... díl 1. (1976)
klasika .o))
RoboCop (1987)
18:1: 2008, líbí se mi politický akcent filmu _ zprávy, veřejné služby jako např. policie privatizovány obří korporací, atd atd
Komando (1985)
cool klasika srovnatelná s občanem Kanem .)
Cliffhanger (1993)
patří mezi slyovi 3 nej 1: FIRST BLOOD 2. ROCKY 3. CLIFFHANGER
Rocky (1976)
jeden z nejkrásnějších (ANO) filmů co znám nikdy jsem nerozuměl tomu, ajk někdo mlůže o SS říkat že je primitiv
Hodný, zlý a ošklivý (1966)
líbí se mi víc než trochu zprofanovaný TNZ
Kladivo na čarodějnice (1969)
jeden z nej českých filmů