Recenze (159)
Z pekla štěstí 2 (2001)
čirá nenávist
Andělská tvář (2001)
pomeje je opravdový prasácký buran , kuklovou bych na jednu noc bral
Jak ukrást Dagmaru (2001)
hnus
Kamarád do deště II - Příběh z Brooklynu (1992)
trošku slabší , krainovová vypadala líp než ted
Kamarád do deště (1988)
cool .o)))))))))))
Copak je to za vojáka... (1987)
naprostý odpad, jeden z nejhorších českejch filmů, stupidní film ze stupidních časů , líbil se mi asi do mých 9 let
Tajemství Ocelového města (1978)
naprostá bomba
Dny zrady II. (1973)
skvělá hudba Z. Lišky
Dny zrady I. (1973)
vyzdvihuji užasnou hudbu!!
Pošetilost mocných (1971)
funes je užasnej , ff také