Recenze (4 351)
Elvis (2022)
Originální a dokonalé.
Vlakoví lupiči (1973)
Western na motivy Velké Liverpoolské Steepelchase. Víc se tu jezdí sem a tam na koních, než mluví. Na konci se trochu střílí a vybuchuje dynamit. Samotný závěr přináší nečekanou pointu.
Vyrovnávání účtů (1971)
Vleče se to, dlouho se nic moc neděje, teprve v závěru přijde na řadu akce a očekávaná pointa. Nicméně obsazení si zaslouží respekt.
Tichá revoluce (2018)
Film srovnatelný s Vyšším principem. Emotivní snímek reality padesátých let na územích osvobozených-okupovaných ruskými vojsky, jedno kde v kterém státě. Kdyby byla taková možnost, ještě bych dvě* přidal.
Sindžár (2022)
Jakékoliv násilí je řešením pouze pro obranu. Jinak vždycky ubližuje. Záminky jsou lhostejné. Dal bych i pátou*, kdyby to chvílemi nebylo tolik zdlouhavé.
Babylon (2022)
Sebestředné hollywoodské povídání o tom, jak filmové ateliéry vyrrostly z ničeho a čím vším si jejich protagonisté museli projít. Chvílemi po všech stránkách víc kraválu než filmu o něčem.
Pokud vím (2020)
Dokonalé psychologické drama zachycující depresivnost života, který nakonec vyústí optimistckou katarzi s úšklebkem nedůvěry v posledních vteřinách.
Znovu Paříž (2022)
Jemné psychologické dama, které bohužel občas, když člověk čeká, že se mu ze situace či dialogu zatají dech, přejde příležitost, aniž jí využije.
Cléo od pěti do sedmi (1962)
Zajímavě, originálně, novátorsky, vynalézavě natočené - tehdy. Dnes už mě to tolik nebere.
Kapsář (1959)
Typická, byť trochu podivná love story podle francouzských schémat šedesátých let. Dnes už mě to přes nespornou kvalitu moc nebere.