Recenze (2)
Prvý segment o chlapcovi, ktorý len žral a žral, bol jednoznačne najlepší a najnechutnejší. Potom nasleduje príbeh o farmárovi, ktorý zabil svoju ženu a zakopal ju na svojej farme, čo sa neukázalo ako dobrý nápad. Atmosféra celkom funguje, koncovka taktiež ujde, len je to dosť spomalené. Tretí je home invasion, ktorý vôbec nedáva zmysel, a ten posledný o misionárovi je totálna sračka, ktorá nestojí za rozpitvávanie. Takže žiaľ, každý jeden príbeh tejto antológie je minimálne o triedu slabší ako ten predchádzajúci. Kvôli "Hladnému Joeovi" sa to oplatí "kúpiť". ()
cekal jsem to mnohem horsi a bylo to jakztakz ok, 4 povidky: Hungry Joe (2020) otesanek, Myosotis (2021) Premek Podlaha, Red Water (2017) balast ztrata casu, The Good Word (2014) takovy Roald Dahl ()