Recenze (3)
Podmanivý "soundtrack", dobrá kamera, která až vzbuzuje "napětí", ale jinak jsem to nepobral - paní režisérka tu sedí před kamerou, za ní je velká černobílá fotografie dvou dětí, chvíli se nic moc neděje, pak si začne (v detailu) řezat kůži okolo nehtů a pak ty prsty strká do misky s mlékem a jednou se dořeže fakt do krve a ta krev se dostane i do toho mléka, když si tam opětovně namočí prsty. Přitom to spojení "žena krev a mlíko" zde nedává smysl, ty děcka taky ne, takže buď jsem moc blbej, nebo tam je pointa tak strašně ukrytá, že ji najde jen paní režisérka nebo to prostě je o ničem. Každopádně, kdyby VALIE EXPORT(ten caps lock není schválně) natočila film o Remotovi, dal bych bez váhání 5*. Trapný vtip, já vím, ale ten název mě k tomu dost provokoval. A taky mi to udělalo radost. 2* ()
Žena sedí na stoličke pred veľkou čb fotografiou dvoch malých detí. Medzi stehnami má misku s mliekom. Rýpe sa s nožíkom v kožke pod nechtami, v jednom prípade si celkom slušne doreže prst. Takto "ošetrené" prsty si následne namáča v mlieku. Celý čas znie tikot. Symbol krv a mlieko a čas je zjavný, účinok rezania si pod kožu až fyzicky nepríjemný. Zvyšok som neprecítil ani nepochopil. Podľa múdrych vykladačov išlo vraj o externalizáciu vnútorného prežívania: deti na fotografii boli vraj sexuálne zneužívané rodičmi. Tak dobre (hoci fakt o zneužívaní z filmu zjavný nebol), no ani po dovysvetlení som tvorivý zámer všestrannej umelkyne neuchopil. ()
Statický obraz ženy s miskou mléka a za ní obraz dvou dětí. Rýpe si za nehty nožíkem, krvavé prsty máčí v mléce...Snad jinotaj? ()