Obsahy(1)
Existenciální groteska o poslední rodinné dovolené (FamuFest)
Recenze (2)
Dva dobré záběry (voda na slunci, voda ve tmě), z toho ten druhý měl skončit dřív. Dokud jsem si myslela, že sledujeme mileneckou dvojici, chrochtala jsem blahem, jakmile se ukázalo, že to je otec s dcerou, zplihla jsem a už se nenapřímila. Je mi trošku do pláče, když katedra režie na Famu musí takový film označovat za jeden z těch lepších, co tam vznikly. ()
Podle mě Majer s Bokovou v tomhle filmu nemůžou být ani milenci ani otec s dcerou. Spíš jde o dva herce, kteří moc dobře nevědí co vlastně hrajou. Promiň, Martine ;). Ale jsem zvědavej na Oslavu - tady to ohledávání zcela nijakých mužských postav (Smrt dopoledne), zasazených do podivně neuvěřitelných vztahových kontextů (Smrt dopoledne) a snaha o jakousi hříčku s divákem (Smrt dopoledne), mi přijde, že vůbec neodhaluje tvůj režijní potenciál. A nenech se mým rejpavým komentářem moc vytočit ;). ()