Reklama

Reklama

Nezha

  • Čína Ne zha zhi mo tong jiang shi (více)
Trailer 1
Čína, 2019, 110 min

Obsahy(1)

Perla chaosu, zrozená z prapůvodních esencí, začala lačně pohlcovat energii. Když jeho žáci Taiyi Zhenren a Shen Gongbao v boji s Perlou chaosu selhali, rozdělil ji božský stvořitel Nebe a Země Yuanshi Tianzun na dva protiklady: Duchovní perlu a Démonickou kouli. Protože moc Démonické koule byla příliš velká a riziko zničení lidstva z ní plynoucí příliš vysoké, odsoudil ji bůh Yuanshi Tianzun nezrušitelnou nebeskou kletbou ke zničení mocným bleskem za tři roky. S Duchovní perlou poslal svého žáka Taiyi na Zem, aby se tam reinkarnovala jako třetí syn velícího důstojníka Li Jing-a, dostala jméno Ne Zha a stala se bojovníkem proti démonům.
Shen však Duchovní perlu ukradl pro dračího krále, který doufá, že pokud se reinkarnuje jako jeho syn a zaslouží si přijetí na Nebe, budou draci zbaveni povinnosti žít na mořském dně v hrozných podmínkách jako hlídači vězňů. Místo Duchovní perly nechal Shen do rituálního oltáře v sídle Li Jing-a vložit Démonickou kouli, a proto se Ne Zha narodil jako démon, který má před sebou pouze 3 roky života, lidé se ho bojí, nenávidí ho a přejí si jeho smrt. Aby zkrotili jeho divokou povahu, lžou mu rodiče, že se narodil s Duchovní perlou jako budoucí lovec démonů, a Taiyi jej přijímá za svého žáka. Mistrem skutečné reinkarnace Duchovní perly, syna dračího krále Ao Bing-a, se stává Shen.
Oba chlapce brzy svede dohromady jejich snaha zachránit holčičku unesenou vodním démonem a spřátelí se. Přesto proti sobě budou v den třetích Ne Zhových narozenin muset bojovat na život a na smrt, Ao Bing za lepší život draků a Ne Zha za záchranu lidí. Poté se začne naplňovat kletba. Dramatické události prověří sílu jejich přátelství a vlastní moc změnit svůj osud. (bergenia)

(více)

Videa (2)

Trailer 2
Trailer 2
D: čínština T: angličtina
01:12
Trailer 1
Trailer 1
D: angličtina
02:27

Související novinky

Hollywoodu se v Číně přestává dařit

Hollywoodu se v Číně přestává dařit

27.12.2019

Čína, druhý největší filmový trh po Spojených státech amerických, se dlouhé roky zdála být pro Hollywood jedním z hlavních terčů filmového marketingu. Pakliže studia chtěla zaútočit na tamější… (více)

Reklama

Reklama