Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Aztécký bůh podsvětí Mictlantecuhtli začal krást ostatním bohům jejich krvavé lidské oběti, což vyvrcholilo tím, že bylo zničeno celé město Zapotec, které se doslova jako oběť propadlo do země. V odpovědi na tuto katastrofu se bůh Quetzalcoatl rozhodl uzavřít všech pět bran do podsvětí. V tom mu ale brání fakt, že jsou brány chráněny obsidiánovými pilíři, které jsou pro božstva doslova jedovaté. Přesto se však Quetzalcoatl rozhodne uzavřít sázku s bohem Tezcatlipocou, že najde mezi lidmi toho nejprostšího z prostých, korunuje ho šampionem lidstva a že to bude právě on, kdo uzavře brány podsvětí a to do příštího slunovratu. Nadcházející slunovrat je totiž dnem, kdy se má završit cyklus Pěti sluncí a kdy má lidstvo dojít svého konce právě z rukou boha Tezcatlipocy. Oba bohové souhlasí se sázkou a aby vše bylo ještě zajímavější, tak cena pro vítěze jsou všechny budoucí lidské oběti druhého boha, což pro poraženého znamená zánik...
V jednom malém městě si v poklidu žije mladý chlapec Izel se svojí sestrou a veškeré půtky bohů jsou mu víceméně ukradené. Ovšem zpráva o zkáze města Zapotec dorazila i sem, a tak se zdejší starší rozhodnou, že musí pro svou vlastní ochranu přinést bohům krvavou oběť. Tou se má stát právě Izel, ale když se to dozví jeho sestra, tak se dobrovolně rozhodne převzít chlapcovo místo. Izel je obětí své sestry zdrcen a rozhodne si sáhnout na život. Ovšem bůh Quetzalcoatl mu tento akt nepovolí, protože v chlapci právě našel svého šampiona lidstva. (Jeoffrey)

(více)

Recenze (3)

Jeoffrey 

všechny recenze uživatele

Onyx Equinox by ode mě dostal 10/10, kdyby postavu Jaguára namluvil Christopher Judge a já si tak mohl naplno užít další BOY simulátor! Takhle to na mě působí spíš tak, že Izelovi říká pořád BOY hlavně proto, aby divák opravdu pochopil (především díky špatně zvolenému dabingu), že je to opravdu kluk a ne baba! Také by nebylo od věci, kdyby to vše bylo o něco pozvolnější a celá kostra příběhu nebyla jen klasickou hrdinskou cestou z bodu A do budu B, kde je třeba něco udělat a pak jít z bodu B do bodu C a tady zase spáchat to samé a tak dále (s tím, že ty přesuny a skoky jsou vážně hodně rychlé)... Cestou nabrat nějaké ty kamarády, protože člověk málokdy něco svede sám a když padnete na hubu, což se vám u nejprostšího z prostých bude stávat často, tak vás musí někdo z té země zvedat. Co je super, je stylizace, seriálů z prostředí aztécké říše moc neznám a fakt, že je většina písní v originálním aztéckém jazyce je další výborný bonus. Navíc to má celé své nesporné kouzlo. Další věc, co mě neskutečně těší je krvavost. Násilí v seriálové, filmové nebo třeba i herní tvorbě má nějaké své hranice. Když si třeba vezmu takový obyčejný videoherní Skyrim a rozhodnu se vybít celou vesnici, tak se mi to nikdy úplně nepodaří, protože jsou jisté věci, které se v této videohře tak nějak nesmí. Onyx Equinox se s tím nemaže, tady žádná omezení toho co byste neměli vidět neexistují. Je to syrové, drsné a nekompromisní. Počet těžkých zranění, urvaných končetin a pohledů na různé oddělené části těla (včetně vnitřností), je tu požehnaně. K hlavní postavě jsem si hledal cestu na můj vkus hodně dlouho a nějaký dojem na mě udělal až tak kolem deváté episody (tedy skoro ke konci). Příběh mě začal doopravdy zajímat také zhruba ve stejné době, do té doby to byla spíš taková obyčejná velmi dobře vypadající nuda. No a závěr první série? Nebylo to úplně co bych čekal, spíš taková bad death romance a řešení problémů ve stylu Erica Cartmana a hodně chaotický a nepřehledný souboj, ale na druhou sérii mě to i tak docela nalákalo. 6,5/10 ()

JamesSi 

všechny recenze uživatele

Zatím po první epizodě: Vizuál je skvělý. Jako nedávná Diova Krev, ale lepší. Za mě ale hlavním problémem je, že to na vás vychrlí strašně expozice na začátku (svět, bohové, co se musí udělat, zavření podsvětí) a akce. Díky tomu vůbec se nedokážete ztotožnit s postavami. Dabing taky moc nepomáhá. Není moc dobrý. Občas (scéna s Bohy) je těžko rozeznat kdo mluví (Bohové neotevírají pusu). Emotivní scény se stanou, ale postavy mluví jak ve Falloutu 3. Snad se to zlepší. Twist na konci mě trochu zaujmul. Zatím 3*. Jihoamerická mythologie má potenciál. ()

Reklama

Reklama