Recenze (216)
Oko bere (2008)
Škoda konce přitaženého za vlasy, Podfu(c)k nebo Sbal prachy a vypadni je jiná liga.
Pot a krev (2013)
Original bude kazdopadne lepsi, tato parodie se vubec nepovedla.
Zaříkávač koní (1998)
Frajer Luke byl frajer, pro mě byl vždycky věrohodnější Butch než Sundance. Nic na tom nezmění "cow-boy" role, kterou si na míru Boby ušil. Připadal mi spíš jako 70 (Karel) s nalepovacím chrupem, kterým oslňuje kde koho, včetně o 24let mladší Kristin Scott Thomas. Místy i nesmyslné dialogy.
Leviatan (2014)
Nuda, averze k SSSR. Pozitivum - nebyla to taková ztráta času, když jsem to nedokouknul :)
Konspirátor (2010)
Skvělá avšak marná obhajoba proti kladivu na čarodějnice. James si šplhnul oproti Sviňákovi (y)
Ghost Dog - Cesta samuraje (1999)
Na co si to jako hrálo? Jakože samurajský myšlení je něco víc? Škoda Foresta :/
Temný úsvit (2006)
Tom, Brad, Leo, Johny, Jake, Sean, jinej Tom, Bruce.. to jsou kapacity. Nekdo rika, ze Daniel Day to nehraje, ale proziva. Ale to co predvadi Christian - diky nemu 5* a pro me herec numero uno.
Řekni cokoliv... (1989)
Je to o tom jak Santa jednou takhle naletel na cervene hodnoceni, chjo no :-)
Seabiscuit (2003)
Mezi moji oblibenou knihu v rannem veku patrila kniha o konich vcetne bojovnika a velkeho srdcare Phar Lapa. Seabiscut byl take konem co nevyhraval nohama, ale srdcem. Pouze 4* za prilis pateticnosti.
Pohled na lásku (2013)
Nemalou chvilku se přášilo v archivu na tuto romantiku v "Allenovském" hávu. Moje hodnocení neovlivnilo ani překontrolování tvůrce :) a ani postupné vychladnutí červeného doporučení na modré. Již od počátku mě příběh zaujal a ve spojení s délkou a spádem dávam 5.