Recenze (43)
Avengers: Endgame (2019)
Zklamání. Mé oblíbené postavy zparodovali. Z Thora je ožrala s pupkem, Hulk je zelenej profesor s brejlema a z Ant-mana je připosranec. Thanos ztratil to kouzlo z jedničky.. Hromobijec, za který bych se nestyděl ani v herní sérii Diablo, bych nazval hovnobijcem a v neposlední řadě se strašně těším na černého kapitána Ameriku s klasickým štítem a nedej bože s Thorovým kladivem v ruce, to bude teprve nářez. Film nemá tak silné emoce, ztvárnění postav a dějovou linku, aby byl pro mne obstojným pokračováním. Radši bych to ukončil prvním dílem a zbytek si domyslel podle vlastní fantazie, ale to jak vidím, je spíše jen můj menšinový názor, jelikož hodnocení je zde opravdu astronomické.
Deadpool 2 (2018)
Sorry jako, musím to hodnocení srazit, protože na to, že film čerpá jen z přehršel vůlgárních "vtipů" a nechutností, tím pádem nemá daleko k lidské stonožce, z které si utahuje, tak to fakt jinak nejde a to se mi jednička Deadpoola i celkem líbila. 2 se mi nelíbila ani jako parodie ani jako vážný film, nevím, asi jsem mimozemšťan a nesdílím s většinou stejný vtip pro humor a už vůbec mne nebavilo koukat na ty všechny úchylnosti, co jsem ve filmu mohl vidět.
Avengers: Infinity War (2018)
Konečně má záporná postava ty pravý koule.. teda pardon, drahokamy...Film mne bavil od začátku do konce. Už dlouho si nepamatuji, že bych šel z kina s pocitem, že se nemůžu dočkat pokračování filmu.
John Wick 2 (2017)
Jako sorry, ale 82% si tenhle film zaslouží? Za co? Asi proto, že se tam stále jen střílí, střílí a když se nestřílí, tak se zabíjí pro změnu nožem či tužkou, že? Reevese mám rád, ale tohle už je moc. Děj naprosto předvídatelný a akční scény tak akorát pro ovády, kteří mají z toho orgasmus.
Star Trek: Do neznáma (2016)
Musim říct, že sci-fi žánr mám velice rád, ale tenhle star trek je taková delší epizoda seriálu s lepšímy efekty, nic víc, nic míň.
Gran Torino (2008)
Je to opravdu bomba. Nechci ani rozepisovat, jak je to dobrý. Na to musíte příjít sami :-) Clint měl osobitý kouzlo a dodal tomu ten správnej ksicht. Scéna u holiče, kde se Tu tu učí, jak mluvit s chlapáky a posléze scéna u stavbyvedoucího, to mi dalo víc, jak celá nějaká nadprůměrná komedie :-))
Robocop (2014)
Ale ale ale.... Tak nízký hodnocení? To snad neeeee.. Viděl jsem všechny Robocopy, které stáli za to, abych je viděl (1, 2 a tenhle remake). Tenhle je prostě nově natočený. Má svůj psychologicky osobitý styl a akce když už byla, nenudila. Akorát jednu hvězdu uberu, za tu otravnou americkou propagandu, která mne fakt srala..
Smrt ve tmě (2016)
Viděno v kině. Atmosféra byla smíšená, protože na horrory leze čím dál víc děcek a člověk si přijde potom, jak kdyby navštívil premiéru nějaké komedie. Občas otravné chychotání vycházející z holčiček, které ještě ani žádnou stresující situaci nezažili, ale hlavně že z toho maj největší prdel :-) .... Horrory sleduji rád a tenhle kousek určitě stojí za vidění. Je to originální. Žádný duchové či démoni tam nejsou a i tak je to místy horrorově vzrušující.
Rivalové (2013)
Formule mne nebaví, i když jsem sportovně založen. Je to asi tím, že se tam většinou nic neděje a nudí mne, až na pár závodů. A tak jsem si řekl, podívám se na tenhle film, jak je zase přeceněný podle žebříčku na CSFD a ejhle, on tam bezpochybně patří, bavil mne od samého začátku až do konce. Zařadil se opravdu i v mém srdci do TOP 10 filmů, kterých jsem zatím stihl ve svém životě zhlédnout. Výborně natočené, zahrané a hudebně vyladěné veledílo za 5 tučných hvězd.
Muž z oceli (2013)
Poprvé viděno s titulky kde mi neseděl hlas Crowa ani Costnera a unikali mi díky čtení titulek detaily...3* až 4 * Zaplať pánbůh podruhé již viděno s dabingem, který je společně s hudbou excelentní, jsem mohl film vnímat více vizuálně a všeobecně lépe a musím dát 5*. Film je rozdělen na dvě části, jedna půlka je pro mne tak za 4* a druhá půlka tak za 6* / 2 = 5 :-)