Recenze (175)
Ztraceni (2004) (seriál)
6 studentských let mého života, seriál, který si troufám tvrdit nikdy nebude překonán. S mnohými postavami člověk skutečně žil, mlátil pěstí do stolu, když skončila season, zpíval si "Make your own kind of music" když mu bylo ouvej...a mnoho mnoho dalších vzpomínek na kolej, přátele, bezstarostný život s každotýdenním čekáním na nový díl a pak následným rozebíráním teorií ... Ale po 6 letech nastal čas...to move on... Geniální dílo !
Pařba ve Vegas (2009)
Prostě prdel, jak má být !
Dexter (2006) (seriál)
Dextrera si musí zamilovat každý příznivce černého humoru, jeho úvahy: Psychologa můžu zabít, ale potřebuju ještě jedno sezení apod. jsou prostě dokonalé :-)
Cashback (2006)
Amazing
Hrdinové (2006) (seriál)
Po LOST, Prison Break a dalsich amící dokazují, že seriály dělat umějí. Co dodat? Vynikající seriál, alespoň po šesti dílech mohu říct, že jsem nadšen.
Derren Brown: Magie a manipulace mysli (2004) (pořad)
Věřím, že jsou lidé, kteří mají podobné schopnosti a podle mne to nahrané není. I když některé věci se i mě zdají moc. Přesto je pořad zajímavý a mohu jej doporučit.
Modrá planeta - Historie oceánů - Série 1 (2001) (série)
Vynikající dokumentární cyklus
Hranice života (2005)
No mrknu na to ještě jednou, takhle je přede mnou řada teoríí, ale žádná není úplně 100%. Nebo, že by to byl záměr?
Konec snění (2004)
Vazbič´s rating RULEZZZZZ
Útěk z vězení (2005) (seriál)
Ani 2.série neztratila na přitažlivosti