Recenze (340)
Level (2008)
Sice z toho kouká nízký rozpočet v každém druhém záběru, ale nevadí, protože film je správně drsnej a krvavej, takže jisté drobnosti se dají přehlídnout a autorům jistě nešlo o kdoví jaký art...70%
Přízrak (2008)
Hodně kvalitní ruská kriminálka,která si drží slušné tempo až do konce filmu...75%
Agentura Jasno (2006) (seriál)
Asi je to věc vkusu, ale tenhle seriál mi sednul, není to sice skoro vůbec krimi, ale jako komedie to šlape dobře...70%
Černý jestřáb sestřelen (2001)
Ano, když film o válečném konfliktu, tak nějak takhle bych si to představoval...95%
Roztržitý (1970)
Tak nevím, zas taková pecka to nebyla...s Richardem jsem viděl i lepší kusy...65%
Dragon (2006)
Už dlouho jsem čekal na něco podobného, co budu moci s klidným svědomím hodnotit jako odpad...A dočkal jsem se, tohle je totiž opravdu ukrutná srágora...
Nebezpečná samota (2006) (TV film)
Alexandra Paul ve své roli podává oslňující výkon jako v dobách své největší slávy v Pobřežní hlídce a všichni ostatní jí zdatně sekundují...je potřeba psát i něco o filmu? OK, je to opravdu velice dramatické a napínavé až do konce, který jsem dokonce i viděl, na rozdíl od některých jiných komentátorů...15%
Vinyan (2008)
Ze začátku zaujmou tak maximálně pěkný záběry přírody, pak to naštěstí poslední část trochu srovná hodně slušným finále...60%
Sluneční bouře (2007)
No i ve Švédsku se najdou docela pošahaný městečka...jinak vcelku obyčejná detektivka z prostředí náboženské komunity, jejíž členové jsou evidentně všichni mimo a totálně nesympatický magoři...ale dokoukat to šlo, kupodivu ani finální pointa nebyla úplně zlá...60%
Den delfína (1973)
Hodně inteligentní delfínci...75%