Recenze (99)
Děti Nagana (2023)
Milé překvapení. Dětské filmy se navíc už moc netočí a je vidět, že si tvůrci dali s 90tkovou atmosférou záležet. Škoda jen těch prkených výkonů většiny dětských herců, ale ten film má srdíčko.
Apollo 10 1/2: Dítě kosmického věku (2022)
Krása a nejlepší Netflix od K zemi hleď!
Rodina na baterky (2021)
Je to vážne jízda!!!
Orel Eddie (2016)
Povznášející :-)
REVENANT Zmrtvýchvstání (2015)
Tohle by si měl v kině každý prožít !!!
Transcendence (2014)
Je to jako hodně slabá epizoda Krajních mezí, ale natažená na dvě hodiny. Po dlouhé době civilní Depp je sice osvěžující, což ale nezabrání tomu, že film je po zajímavě vyhlížejících cca 40. minutách velká nuda a já už si z něj vlastně nic nepamatuju, což je možná dobře.
Nezapomenutelné prázdniny (2013)
Chci za kámoše Sama Rockwella.
Dokonalý smysl (2011)
Smyslová Love Story.
Noc je ještě mladá (2011)
Škoda, že to není takové retro, aby to byla větší sranda. Ta stylizace do 80. let je totiž strašně nevyužitá, teda až na soundtrack - výběr 80's fláků je paradní. Jinak je to pohodová, dost předvídatelná romantická komedie, která mi ale strašně sedla, a to i díky povedenému castingu: T. Grace je sympatický, D. Fogler mě snad poprvé ve filmu nesral, T. Palmer je strašně HOT! A je taky hezké, vidět zase ve filmu Michaela Biehna. V té železné kouli musel bejt hic:))
50/50 (2011)
O rakovině s láskou a hlavně s vtipem...:))