Recenze (1 253)
Pat a Mat (1979) (seriál)
Pat a Mat nemají chybu !
405 (2000)
V rámci krátkých filmů je to naprostá bomba.
Jen počkej...! (1969) (seriál)
Za komančů jeden z nejlepších animovaných seriálů.
Jmenuju se Earl (2005) (seriál)
Je to výborný: vtipný, originální a má to koule.
Scooby-Doo: Abrakadabra! (2010)
Další skvělý filmový přírůstek se Scoobym !
V Bruggách (2008)
Tak tohle mě dostalo, skvělé propojení dokumentárního filmu (už nemusím jet do zgurvených Brug), geniální dialogy a fajnový příběh v jednom.
Xena: Princezna bojovnice (2002)
Xena je nejlepší to ví každý. Nejlepší lesbický seriál všech dob. ;-)
Batgirl (1967) (TV film)
Tak to je jízda, kdyby to nebylo myšleno vážně, tak je to naprosto skvělá parodie.
Scooby-Doo!: Zimní superpes (2002)
Je to sice "jen" výběr ze starých známých dílů, ale i tak je to paráda.
Smrtihlav (1998)
Vizuálně a atmosférou dokonalý film, kam se hrabe Matrix. Potěšila mě i role Jennifer Connellyové.