Recenze (1 253)
Líbáš jako ďábel (2012)
Díky Evě Holubové se na to dalo koukat, i prostředí afriky není pro české filmy obvyklé a film dělá zajímavější.
Paralelní světy (2012)
Nápad dobrej, ztvárnění v pohodě, ale jinak je děj filmu takovej mdlej a jakoby na pozadí.
Projekt X (2012)
Jeden z nejzábavnějších filmů o oslavě narozenin. Je tak akorát dlohej a naštěstí tam není moc hluchých míst.
Temný příliv (2012)
Fakticky nuda, a ani Halle Berry v plavkách to nezachránila. Myslím že i laik by správně odhadnul kdo z pětice přežije do konce filmu a jak to asi dopadne. Jediné pozitivum jsou poměrně podařené záběry na rybičky a přírodu.
30 minut po půlnoci (2012)
Ta ženská musí být blázen když natočí skoro 3 hodinový film, přičemž zajímavá byla poslední hoďka.
Arthur (2011)
Celkem tuctový film, ale pár vychytávek co pobaví tam bylo. (Batmobil, Mystery Machine ...)
Barbar Conan (2011)
Na Conana jsem se docela těšil a rozhodně mě nezklamal, je to akční, je to fantasy, triky povedené a jediné co bych mohl vytknout je, že seveřan barbar Cimeřan je poměrně snědý typ ale Jason Momoa ho nehraje až tak špatně. Doufám že natočej ještě nějaké příběhy s Conanem.
Bratranci v akci (2011)
Poměrně nudný a podle mě i trochu zmatený film, který ničím nevyniká.
Červená Karkulka (2011)
Vizuálně to bylo v pořádku, ale dějově to nestálo za moc.
Dilema (2011)
Tuctová komedie která ničím nepřekvapí. Jennifer Connely je pořád ještě celkem kočka, na to že jí je přes 40 let.