Recenze (1 253)
Drsná čtvrť (1990)
Lepší průměr. Některé vtípky byli super, ale jinak to mělo spíš vážnější charakter a místy to bylo i celkem napínavé.
Dva Jakeové (1990)
Docela jsem se v tom filmu ztrácel a chvílema nudil. Ale Jack Nicholson to hrál celkem dobře.
Freonový duch (1990)
Tak tohle se mě až tak moc nelíbilo, ale musím uznat triky v tom filmu byli poměrně povedené, mělo to svou zajímavou atmosféru i celkový ekologický námět byl docela odvážný.
Joe kontra sopka (1990)
Ani vtipný, ani romantický, ani moc dobrodružný a spíš dost ukecaný poměrně nudný film. Jediná zajímavost byla trojrole Meg Ryan.
Kdopak to mluví 2 (1990)
Slabota, resp. lehce pod průměr. Jednička byla lehce nadprůměrná poměrně originální komedie ale tohle už není ono. A to mám Kirstie Alley i Travoltu jako herce poměrně v oblibě.
Kouř (1990)
Arnoštek je prostě boží ! Nejlepší film od Vorla. Sklepáci rulezzz.
Kulka v hlavě (1990)
Sice pomalejší rozjezd ale pak mě film úplně pohltil. Fakt špičková podívaná až do samého konce.
Mafiáni (1990)
U mě jen 3+. Asi jsem byl moc natěšený podle zdejšího hodnocení. Film je fakt výborně obsazený, ale IMHO je moc dlouhý, chvílema dost nudný (i když beru že to dle skutečné události). Celkově jsem zklamán, hlavně koncem.
Makléři (1990) (TV film)
Pohodová poměrně tuctová komedie s předvídatelným koncem, fakt nic náročného.
Městečko Twin Peaks (1990) (seriál)
Parádní seriál se skvělou atmosférou.