Recenze (16)
Fair Play (2014)
Dialogy příšerné. Geislerová nic moc. Judit a Eva perfektní. Film skvělý! (Ke zhlédnutí na iTunes...)
Interstellar (2014)
Famózní. 3 hodiny jsem jen seděl a čuměl.
Pátrání po Sugar Manovi (2012)
Film skvělý, hudba famózní!
Mý věci (2013)
Tento film není o věcech, ale o štěstí a lásce. Skvěle postavený příběh, jak z per těch nejlepších scénáristů. Otázka je, do jaké míry nás tvůrci "šidili".
Gravitace (2013)
Tak jsem asi oficiálně jediný komu se to nelíbilo. Úvodní 17 minutový záběr mě ještě docela bavil, ale pak už to šlo z kopce. Byly to krásné záběry na naši planetu (nejvíc mě bavilo hádat na jakou část se zrovna koukám), které narušovala svou přítomností Sandra Bullock, kterou mám jinak fakt rád...
Dva nula (2012)
Jak řekl kamarád, asi dostali grant jen s podmínkou, že to musí mít přes hodinu, nebo byl střihač prostě lempl. O pů hodiny míň a byl by to SUPER film.