Oblíbené seriály (10)
Hra o trůny (2011)
Troufám si tvrdit, že lepší seriál nikdy ani zdaleka natočen nebyl a pravděpodobně se lepšího už ani nedožiju.
Červený trpaslík (1988)
Perníkový táta (2008)
Černý humor, drsné scény a v určitých momentech jsem snad ani nedýchal...
Krajní meze (1995)
Některé díly slabší a některé člověku uvíznou v paměti do konce života.