Recenze (285)
Muž, který stál v cestě (2023)
Je to dobrý televizní film.
Vyměřený čas (2011)
Wanna be cool s mizerným castingem.
Oběť (1980)
V ČSSR promítáno v roce 1985 na Filmovém festivalu pracujících.
Predátor 2 (1990)
Škoda poslední půl hodiny, jinak to šlape moc dobře.
Podnikavá dívka (1988)
Melanie Griffith je tragéd!
Ženy sobě (2011)
První polovina byla vážně super. Pak.... nuda... nic... co?.... kde?... vtip!... ble... naštěstí konec. Proč to má 2 hodiny?!
Třetí muž (1949)
Aneb jak může strašně dobrej film pohřbít hrozná hudba..
Sicario 2: Soldado (2018)
Jedničku miluju, ale tohle byla neatmosférická, bezpohlavní slabota, kterou držela nad vodou existence prvního dílu snaha o aplikaci maxima, co prve fungovalo.
Apostle (2018)
Všechno vypadlo strašně dobře, ale chyběla mi tam atmosféra a napětí…
Americký vlkodlak v Londýně (1981)
Mám takovou teorii, že Landise naprosto nenáviděl každej na place (s výjimkou maskérů) a řekli si, že mu ten film budou trollit, jak to půjde. Od začátku (dva kamoši pěšky prochází po Skotsku – možná jinde) se mi to moc zamlouvalo. Vypadalo to divně (to zase jo), ale nějakým záhadným způsobem se mi to zamlouvalo a chtěl jsem tomu fandit! Střih, hudba, kamera a snad všechno (krom masek), šlo postupně do kytek a přesto z toho čišela obří snaha a láska k filmu. Landis se snad polovině štábu vyspal s manželkou, jinak si to nedokážu představit.