Recenze (353)
Nebezpečná známost (2005)
Velice, velice, velice zajímavý film... 70%
Sladká Laura (2005) (seriál)
Neuvěřitelně se protahující, nekonečné, nesympatické postavy, jejichž jednání snad nikdy nepochopím... Ale pobavíte se tím, jak krásně je zde vidět, že německý egoismus nezná konce...
V moci ďábla (2005)
Jako horor 30%, jako drama 70%, jako film co se to snaží skloubit 60%...
Záhadná žena: Vražda v lázních (2005) (TV film)
Hloupé, nenáročné, jednoduché... Akorát na páteční dopoledne se stupidním fenoménem Nova...
Cellular (2004)
Já jsem byl mile překvapen, nečekal jsem od toho vůbec nic ale dostalo se mi příjemného odpočinkového thrilleru, kterej snad ničim kromě hudby a poměrně dosti nelogičností neurazí, ale nejedná se o nic tak hrozného, jen to člověka párkrát donutí se zasmát nad naivitou filmu:)
Dámy v letech (2004)
Nenápadný film, který je škoda nevidět, výborná oddychovka na sobotní odpoledne, nejedná se o žádný průlom, ale o film který potěší snad každého. Navís s výbornou Maggie Smith a Judi Dench 80%
Etiketa (2004) (seriál)
přesně jak řekl Douglas
Fahrenheit 9/11 (2004)
Tak to už bylo trochu moc...
Kill Bill 2 (2004)
Novější Tarantino mi moc nesedí... 60%
Kinsey (2004)
Příjemné drama v podání mého oblíbeného Liama Neesona. Lepší 4*