Recenze (275)
Klub rváčů (1999)
Úžasný film, perfektní příběh, který překvapí a finále je naprosto výborný. Můj oblíbený film.
Matrix (1999)
Úžasné. Nekoukejte ale na dvojku a trojku. Tohle opravdu úžasné.
Past (1999)
Příjemné, vtipné, svižný děj
Velmi nebezpečné známosti (1999)
Mno na jedno kouknutí k žehlení by to šlo.
Zelená míle (1999)
Náladu Vám to nezlepší, ale film je to výbornej.
8 MM (1999)
Je to deprimující. Napínavé, ale na můj vkus to víckrát vidět nemusím.
Armageddon (1998)
Pro mě nuda, afekt a naprosto nudný příběh bez překvapení.
Blade (1998)
Výborná zábava, Blade je roztomilý hrdina s dobrým mečem :-)
Columbo - Popel popelu (1998) (epizoda)
Obvyklá colombovská kvalita. :-)
Čarodějky (1998) (seriál)
Mno překvapení příběhu se nekoná, trošku unylé hlavní představitelky. Možné v těžké opilosti by mohlo se jednat o zábavu. :-)