Recenze (320)
Lekce neslušného chování (2008)
Když se potká UK a US na konci 30. let... Bavila jsem se královsky, zasmála jsem se od srdce, jen mě trošku zklamal ten konec.
Terapie láskou (2012)
Tohle je šílený film o šílených lidech pro šílené lidi... jinými slovy je jako mně šitý na míru. Pět hvězd nedávám, protože Jennifer Lawrence je prostě Talent. Nedávám je ani proto, že Bradleyho Coopera miluju už od dob Alias. Nedávám je ani kvůli skvělé roli Roberta De Niro. A nedávám je ani kvůli převelice potěšujícím roličkám Julie Stiles a Anupama Khera. Dávám je, protože ten film si to zaslouží :-)
Rebelka (2012)
Já teda nevím, ale mně to vážně bavilo :p Rebelka byla úžasná (ty vlasy bych chtěla :D) a medvědice byla k sežrání... Vůbec si nemyslím, že by to ztrácelo pixarovskou poetiku, naopak ji to mělo... a nebylo to jen tím skotským přízvukem, který celému snímku dodal korunku.
O pokladech (2012) (TV film)
Bylo to hrozně miloučké, příjemné a pohádkové.:-) Humor tam byl, výprava tam byla, hlavní postavy byly příjemné a ty exteriéry... mňam. S Liškou nám pak vychází jasné čtyři.:-)
Byl jednou jeden král... (1954)
To, že dialogy pronáším spolu s herci, mluví za vše. Aneb předevčírem se mi smáli i rodiče.:-)
Šťastný smolař (2012) (TV film)
Protože Carlos neměl titul, koupil si ho v Plzni. Trojan neměl chybu, vůbec to bylo super a hláška 'Motor nám nadobro zemřel u Mrtvého moře, ale u města Lurdy jakoby zázrakem zase naskočil.' si budu pamatovat asi už napořád.:D
Dvanáct měsíčků (2012) (TV film)
Roztomilé... až na Vojtka v hlavní roli se mi to dokonce líbilo. Měsíčci byli vtipní.
Tajemství staré bambitky (2011) (TV film)
Velice aktuální...:-))
Prázdniny (2006)
Moc příjemné dvě hodiny... jen namísto Cameron tam mohla být jiná herečka a bylo by to ještě lepší :-)
Jak princezny po nocích tancovaly (2011) (TV film)
ta hvězdička za loutkáře...:-)