Recenze (319)
Tajemství staré bambitky (2011) (TV film)
Velice aktuální...:-))
Thor (2011)
Oká, hodnotím to po příchodu z kina, kdy ve mně zůstává euforie...:-) Prostě jsem se celé dvě hodiny skvěle bavila a těším se na pokračování. 'Základno, máme tady Xenu, Jackieho Chana, Robina Hooda...' Jen je škoda, že to do kin pustili s dabingem, aneb těším se, až si to pustím doma v originále.:p P.S. pro vás, kteří obvykle nečekáte na konec titulků, tentokrát si počkejte;-)
Ve jménu vlasti (2011) (seriál)
Oh my! Holy mother******:D Hodnotím až po zhlédnutí třetího dílu, ve kterém mě tvůrci nepřestávali překvapovat. Doufám, že to takhle bude pokračovat.
Vřískot 4 (2011)
Nejvíc mi vadila po plastice nafouknutá tlama Courtney Cox.:-))
William a Kate (2011) (TV film)
že jsem v dobrém rozmaru, dávám jednu hvězdičku...
X-Men: První třída (2011)
Skvělé! Jen mě mrzí, že nebyla úplně respektován Wolverine a trilogie (např. začátek 3. dílu, který byl sice divný, ale i tak...:-))
Zdrojový kód (2011)
Z kina jsem odcházela s velkým nadšením. Pár nelogičností a SPOILER happyend KONEC SPOILERU:-)) vem čert, byla to jízda, od které jsem neodtrhla oči, chybělo fakt málo a hodila jsem hodnocení nejvyšší;-)
Centurion (2010)
Jsou to takové dvě hvězdičky, ale za Fasse dávám jednu navíc:-))
Čarodějův učeň (2010)
mě to prostě bavilo...:-)
Černá labuť (2010)
Dechberoucí psycho:-)) Nemám ráda pohled na krvácející nehty, slézající nehty nebo nehty stříhané do masa... trpěla jsem a odvracela zrak, ale i tak to musím hodnotit jako dechberoucí, úžasné a nezapomenutelné... ovšem abych si to pustila znovu, nejdřív budu muset pozapomenout na tu věc ohledně nehtů:-)))