Recenze (318)
Ranařky (2021)
3,5 hvezdicky. 😁
Vysoká čokoládová (2021) (pořad)
Amauryho sleduju uz dlouho, takze tohle jsem si nemohla nechat ujit.
Krásné země z výšky: Irsko (2020) (TV film)
Zarazilo me, ze plno velmi znamych a krasnych mist bylo vynechano. Ale zase tam byla jina nadherna mista. Proste je to az prilis krasna zeme, aby se to cele veslo do necele hodiny.
Tenkrát poprvé (2020) (seriál)
Doporucuju vsem zastydlym pubertakum jako jsem ja. Fakt me to bavilo.
V síti (2020)
Fuj, fuj, fuj, fuj, fuj.
Sanditon (2019) (seriál)
Bacha, spoiler. Jako ja si to vlastne uzila (holt jsem fanda Austenove - i kdyz ta z romanu Brothers stihla napsat jen kousicek - a regentske doby obecne). Jen ten konec, no... A veskere nadeje na happyend pohrbil clanek o druhe serii, co jsem si hned sla precist...
Hvězdná brána: Třetí říše (2018) (seriál)
2 hvezdicky jen za to, ze to je SG a ja jsem fanda. Ale byla to slatanina plna der a do canonu nepatri.
Kouzelník Žito (2018) (TV film)
Nuda. A je fakt tak tezky najit charismatickeho hlavniho hrdinu? Kde jsou princove jako treba z Pysne princezny nebo Tri orisku?
Hollywood Dirt (2017)
Panebože, to bylo blbý! Přiznávám, že jsem to před pár lety četla, a kvůli tomu jsem byla zvědavá i na adaptaci. Ta knížka ale takhle stupído nebyla (jako do zlatýho fondu to taky nebylo, ale kurňa ve svým žánru dobrej průměr). Hlavně ty herecký výkony byly fakt na Oscara. Paní plastická operace a její fejkovej jižanskej přízvuk se nedaly sledovat ani poslouchat. A ten týpek, co hrál oscarovýho herce a uměl jen jeden výraz byl taky vtipnej. Nakonec to bylo tak blbý, až to bylo komický.
Jumanji: Vítejte v džungli! (2017)
Byla to prca. 😀