Recenze (320)
Zeitgeist: The Movie (2007)
Druhá část je prostě nejlepší... Taková wikipedia by o tomto filmu mohla vyprávět...:-) Už kvůli tomu na tom něco bude.
Vášeň a cit (2007)
A teď už vím, kde má oblíbená spisovatelka brala inspiraci... hahaha
Moje superbejvalka (2006)
Nevím jak vy, ale já se nudila...
Hříšný tanec 2 (2004)
... aneb když dva dělají totéž, není to vždy totéž
Hříšný tanec (1987)
Je to plné klišé, ale vždycky se k tomu ráda vrátím... čas od času prostě každý potřebuje ten svůj oddech.:-)
Ledové ostří (1992)
Z nostalgie za tři hvězdičky:-) Jinak by to bylo o dost horší.
Stmívání (2008)
I přes počáteční nedůvěru jsem s filmem byla moc spokojená. Perfektně se povedlo obsazení - Alice je přesně taková, jaká měla být, Esme je úžasná a Charlie neodolatelný.:-) Bellu jsem si tak představovala už při čtení. Malinko mě na filmu štvalo, že lidé, co nečetli, budou mít asi potíže... mně by se to taky nelíbilo tolik. Možná by se mi to nelíbilo vůbec - při čtení člověk teprve chápe to jednání a pocity Belly... tady to bylo jen těžko nastíněno. Dál bych vytkla Robertovi jeho občasné úlety namísto hraní... ještě by to chtělo vypilovat. A to upíří poletování - to bylo opravdu fun.:-) Měli se nechat inspirovat True blood, protože tam se upíři nepohybují komicky jako tady. Do druhého dílu vkládám velké naděje... těším se na Volturi:-) P.S. Ty Jacobovy bílé zuby... WTF?!:D P.S.S. Po opětovném pokoukáníčku se mi to trochu jeví jako takový trailer na knihu... hodnocení nechávám, ježto znám zákulisí, ale trvám si na tom, že film je natočen čistě pro fanoušky, nebo prostě bookworms, kteří knihu četli. Člověk, který nemá ani páru prostě nemůže film ocenit. Což Stmívání samozřejmě neomlouvá! Sem tam člověku přijde, že dialogy byly vytržené z kontextu a všechno bylo moc uspěchané... a ono bylo, bohužel.
Jak ukrást nevěstu (2008)
Podívat se na tento 'skvost' byl jeden ohromný omyl. Pochvalu si to nezaslouží za nic... ani za Patricka Dempseyho. Nelogika, klišé, patos na každém kroku, co víc si přát? A víte, co je na filmu nejhorší? To vyvrcholení (spoiler) v kostele, kdy Dempsey po hlavě sletí z koně a rozrazí dveře... WTF?!
Hry bez hranic (1965) (pořad)
Ten první rok, co je přestali dávat jsem ještě jako vcelku malé děvče nechápala, jak něco tak skvělého mohlo skončit! Koukala jsem na to každý rok, vždycky u babičky. Tudíž to pro mě má ještě o to znásobenou roušku nostalgie. Pamatuji si, že jedno léto je dokonce opakovali... nemohla jsem se nedívat;-)
Jak jsem poznal vaši matku (2005) (seriál)
To bude legen- wait for it - DARY! Seriál, co mě dostal. Navazuje na skvělé Přátele jak vtipem, tak sympatičností hlavních postav. Jen mi řekněte - kdo je vlastně ta matka?:-)) P.S. Barney je nejlepší;-)