Recenze (318)
Zlatý kompas (2007)
Já čekala mnohem víc. Ten nápad je úžasný, herecké obsazení skvělé, a tak prostě nechápu, jak je možné, že to bylo takové... o ničem, no.
Zrození národa (1915)
3 hodiny zivota, ktere uz nikdy nedostanu zpet. Co by clovek pro tu diplomku neudelal... 😀
Želvy Ninja (2014)
Megan Fox uz uplne prestala vypadat jako Megan Fox, asi byla taky digitalni... na nepremyslici odpoledne fajn zabava :-)
Žena v bílém (1997) (TV film)
Knihu jsem četla už před lety... a asi jsem ji úplně zapomněla:-))) O to lepší byl ale film.
Živí mrtví: Počátek konce (2015) (seriál)
Ja musim napsat update, protoze aby sly sledovat posledni serie, byla by treba lobotomie. Zatimco prvnich par serii bylo slabsich, pak se to celkem rozjelo. Nad nejakymi temi plot holes se daly primhourit oci, ale co se delo posledni priblizne dve serie, to bylo horsi nez ta lobotomie. Kdo to jako pise? A oni jsou za to scenaristi jako placeni? Wtf?
2012 (2009)
Ne, nemohl si odpustit Sixtinskou kapli, Bílý dům a sladkej konec:D
4400 (2004) (seriál)
Zatím po dvou sériích musím přiznat, že kvalita celkem kolísá. 4400 měli vytěžit mnohem víc ze svého potenciálu... který je opravdu ohromný...;-) Jsem zvědavá, jak to bude pokračovat... už sosám dál :D
8 MM (1999)
Fuj jako.