Recenze (318)
Hannah Montana (2006) (seriál)
já se smála celou dobu... jsem holt cynik hadr, no:D (btw, vydržela jsem to 1!!! díl)
Fontána pro Zuzanu 3 (1999)
směle si troufám říct, že to je nejhorší film, jaký jsem kdy viděla:D
Kráska a Ošklivka (2008)
Já si to ze zvědavosti prostě pustit musela... a dopadlo to podle očekávání. Tohle dílko opravdu nechápu (postavy, Paris, jednání postav, příběh... bože...) Jedno velké WTF?! P.S. moje romantická duše se právě obrací v hrobě:-)
Neprůstřelný mnich (2003)
Proč jen tam je Roden?!:D
Princezna ze mlejna 2 (2000)
Pokračování pohádky?! WTF?!
Zámek hrůzy (1999)
Jen nechápu, proč to vzniklo...:D
Invaze světů (2005)
Sestra se švagrem si to vypálili a ani mě nevarovali, když jsem si to od nich půjčovala. Poté, co jsem tu hrůzu přetrpěla (resp. přetrpěla jsem asi prvních dvacet minut, pak už mi to v pokoji hrálo jen jako kulisa), mi bylo sděleno, že to vypálili jako kuriozitu toho, co se dá natočit... Asi jim to neodpustím.:-)
Gabriel - Anděl pomsty (2007)
Chuť vypnout to mě přepadla už po úvodních titulkách. Chce to odvahu, měla bych dostat metál, že jsem to vydržela až do konce.