Recenze (318)
Zelená jako smaragd (2016)
Já vím, že srovnávat knihu s filmem je blbost, ale tady si to neodpustím, protože společné to má snad jen název a jména postav. Film je natahovaný, nudný, celé to ztratilo kouslo a nejen konec je naprosto nelogický. Nakonec se asi nejvíc povedl druhý díl, který se snažil držet předlohy asi nejvíc...
Ladíme 2 (2015)
Myslela jsem, že tomu dám jednu hvězdičku, ale tu druhou přihazuju za koncové číslo, které se mi fakt líbilo. :-)
Anděl Páně 2 (2016)
Jak si myslím, že pohádky by neměly mít pokračování, tak tady je to velká výjimka. :-)
Buchty a klobásy (2016)
To byla blbina... :-) A určitě to nebyl animák pro děti.
Den nezávislosti: Nový útok (2016)
Kdyz nepremyslim, je to za tri. Takovych nelogicnosti... achjo.
Modrá jako safír (2014)
Zmršili mi Xemeria! Je to stejná ostudnost jako první díl... tentokrát už se to ale alespoň trošku blížilo předloze. Průser byly vlastně hlavně věci, které se od předlohy vzdalovaly... a to soirée, to bylo něco otřesnýho (opět otočeno o 180° oproti knize). Jo, a taky bych chtěla takhle brutálně modré oči (kam se hrabou moje modrošedé). Škoda, že to byly čočky. :D
Rudá jako rubín (2013)
Kdyby se to aspoň drželo knížky...
Nerve: Hra o život (2016)
Když nebudu přemýšlet, bude to na tři a půl. :-)
Bohové Egypta (2016)
Jako já miluju všechno, co se starověkého Egypta týče. Chtěla jsem i studovat egyptologii, bohužel jsem ale šptaný ročník. Neotvíralo se to každý rok... to ale odbíhám. Tenhle film se fakt nepovedl. A přitom by to bylo dobrý, kdyby se to udělalo úplně jinak. :-))
Pýcha, předsudek a zombie (2016)
Ježiši, to byla kravina. Dala bych jednu hvězdičku, ale že jsem se fakt zasmála, jsou to dvě. :D